Hvem er jeg

Jeg er en del af Key2license der er et samarbejde mellem Lises Køreskole og Tanja Pihls Køreskole.

Når du tilmelder dig hold i Juelsminde vil det som udgangspunkt være mig (Lise) du har som kørelærer til både teori og kørsel.

Lise Skipper

Som dine kørelærer, er det min fornemmeste opgave, at du som elev føler dig godt udrustet, både til en teoretisk og en praktisk prøve. For det er først når din mavefornemmelse er rigtig, at du er klar til at bevæge dig i trafikken på egen hånd.

Jeg lægger stor vægt på at du bliver en god og ansvarsbevidst bilist, der færdes sikkert i trafikken. Det er ikke kun køreprøven det handler om, det handler om færdigheder til resten af livet.

Jeg blev uddannet kørelærer i november 2010 og har haft egen køreskole siden 2011.

Inden jeg tog uddannelsen til kørelærer, blev jeg i 2001 uddannet folkeskolelærer, og har arbejdet på en skole i Give fra 2001-2011.

Min baggrund som folkeskolelærer giver mig en pædagogisk og undervisningsmæssig erfaring, hvilket er en stor fordel for dig som køreelev.

Jeg kan rigtig godt lide at undervise og kan rigtig godt lide at køre bil. Ganske god kombination at have som kørelærer.

I 2020 tog jeg kørekort til lastbil og bus. Måske vil jeg på sigt læse til storvognskørelærer.

Privat bor jeg i Juelsminde med min mand, 2 bonusbørn og 2 hunde jeg går en del til konkurrence med.

Kontakt: mail: lisesks@gmail.com og telefon: 29 41 03 34